Ble Medlem: 04 Mar 2007 Innlegg: 5129 Bosted: Trondheim
Skrevet: Fre Okt 30, 2009 21:45 Tittel:
Dæven.... Da må æ få kjerringa til å sjekke kiosken på sykehuset i morra... der finns det meste av blekker fra dette landet.... Hvis ikke ringer jeg og maser på deg... Gleder meg...dette skal jeg se...! _________________
Jeg fikk også tilsendt noen bilder som Harry Bjørnfeldt hadde tatt, mens han kjørte for Vest-Transport.
De var hovedsaklig av eldre biler, så de bildene ble lagt inn nesten nederst på side 1 og et par øverst på side 2.
Harry hadde blant annet tatt et bilde av 5 sjåfører
De Lutte _________________ Quizen min er blitt lettere !
Fin artikkel i dagens Haugesunds avis
Hele 13 bilder hadde de brukt, samt en del tekst.
Eneste minuset var at linken til denne firmahistorien på Bergli inneholdt en trykkfeil, men jeg tok en telefon dit og fikk opplyst at de skulle trykke en notis med en ny korrekt link til uka.
Men det ble uansett nevnt i et eget avsnitt at man finner masse transporthistorie på Bergli Truckstop, og folk finner nok veien inn hit ved å google navnet
De Lutte _________________ Quizen min er blitt lettere !
Ble Medlem: 16 Apr 2009 Innlegg: 238 Bosted: Malvik
Skrevet: Lør Okt 31, 2009 17:38 Tittel:
Idag var jeg og "Brutus" til Berkåk og hentet en bedre hytte til SC 39914, fikk låne oss en kranbil så den oppgaven ble enkel. På denne hytta er venstre side nesten som ny, høyre side er greit reparerbar. Bilder kommer.
Ble Medlem: 16 Apr 2009 Innlegg: 238 Bosted: Malvik
Skrevet: Søn Nov 01, 2009 14:29 Tittel:
Mener å ha sett et annet bilde av bilen også da med plan og gult kapell, med ei lita jente forann. Hvor er det bildet blitt av? Det var i starten på denne tråden før mener jeg å huske.
Ser ut til at bildet er tatt gjennom ruta på en F88 eller F89.
Gode biler det også da.......
"Vabis"
Det er nok tatt gjennom ruta på en LBS 110-140. hvis man ser på håndtaket, og litt annet.
Det er tatt gjennom ruta på en LBS 140-141, og bak står en skitten SC 29600 Volvo 264 GLE med automatgear 1975 mod, som var min personbil fra ca. 1978 til 1983