Spesial sydde gardin sett til Volvo FH

Her kan du lese om nyheter, prototyper og nyvinninger knyttet til lastebiler og transportrelatert utstyr. Tråden er knyttet opp til tungt.no sin nettside, og her er det mulig å poste og diskutere aktuelle nyheter i overnevnte kategori.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164, Administrator

Hadde det vært et interressant tilbud om en hel Norsk butikk hadde kunnet tilby spesial sydde gardin sett til din Volvo FH?

Ja takk, begge deler
49
86%
Nei takk, jeg får muttern til å sy selv
8
14%

Antall stemmer : 57

Spesial sydde gardin sett til Volvo FH

Innlegg Turbo Prop » Man Jul 19, 2010 12:09

Vil du ha spesial sydde gardiner i din Volvo FH? Får vi mange nok interresserte, så starter vi en online butikk i Norge, å vil nok utvide sortiment og biltype tilpassninger etterhvert. For nå, så vil vi gjerne holde oss til Volvo FH serien mens vi ser hvordan det utvikler seg.

Kompletter din Volvo med frontrute gardin, side gardiner, køye laken, og bakre gardiner til ca 4000,- Alle gardiner kommer med spesial sydde oppheng og frynser. Fargene vil matche resten av ditt interiør bedre enn originalene.

Bytt ut de originale kjedelige gardinene, å sett ditt eget personlige preg på interiøret. Farger på gardiner å frynser kan velges av deg.

Gjør bilen til din egen.. Beregn rundt 2 til 3 uker leverings tid. Send meg en PM.

Bilder kommer så snart første sett er ferdig å prøvetilpasset.
Brukerens avatar
Turbo Prop
Sykkelbud

Re: Spesial sydde gardin sett til Volvo FH

Innlegg DeLutte » Man Jul 19, 2010 16:51

Om dere skal få dette til å gå rundt, så nytter det ikke med bare Volvo FH.
Et minimumkrav er at man også tar Scania med i kolleksjonen.

Faktisk vil jeg påstå at om man absolutt skal holde seg til bare 1 bilmerke, så øker man sjansene for å lykkes, dersom man satser på Scania.

Scania sjåførene er nok hakket mer forfengelige og duller litt mer med bilene sine. :)
Og dersom du broderer inn 620.... oops, jeg mente 730 i gardinforhenget, så vil de nok selge som varmt hvetebrød :D

De Lutte
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Telegrafisten » Man Jul 19, 2010 18:50

Scania scania scania scania scania scania scania...... og hvis man er så uheldig å ikke kjører scania,så er man egentlig en outsider på ett vis,siden det meste dreier seg om scania... jaja,sånn er livet.. :) vil heller bare være en outsider og ikke være så forfengelig og heller ikke dulle så mye med bilen min jeg... :) "stå der aleine el gå i flokk,det kan være ett vanskele valg",som hellbillies synger.. vel,jeg står heller der aleine jeg gitt :)
on the road again,just cant wait to get on the road again....
Brukerens avatar
Telegrafisten
Distribusjonssjåfør

Innlegg The Cowboy » Man Jul 19, 2010 22:38

Telegrafisten, støtter den der gitt.. hehe :D
Heller alene på utsiden, enn sammen med flokken og raute i kor.. (ække sosialist jeg.. hehe)
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg Turbo Prop » Tir Jul 20, 2010 07:25

Neida. Man er ikke no outsider fordi om man ikke kjører no Scania. Jeg har alltid kjørt Volvo jeg. hadde meg et par dager for noen år siden der jeg kjørte Scania på no asfalt kjøring. Greie biler er det, men jeg så egentlig ikke helt hva det store oppstusset var over. Har egentlig alltid vært stolt over Volvoene jeg har kjørt. Uansett størrelse, så har jeg dullet med bilene. Det er for min egen del det, å ikke for noen andres. Det blir jo straks veldig mye mere koslig å oppholde seg og jobbe med bilen når det hele ser komplett ut. Jeg synes egentlig at Scania får seg hard konkuranse når du kommer med en pent oppsmykka Volvo. Men det skal vel kanskje mindre til på en Scania for å få den til å se pen ut?
Brukerens avatar
Turbo Prop
Sykkelbud

Innlegg Stig-Arne » Tir Jul 20, 2010 15:34

Min mening er nå at det må gjøres mere med en Scania innvendig for å få den til å se pen ut enn f.eks Volvo.
Ta foreks 80 år utgaven av Volvo, vakker bil innvendig vil jeg si. Og med faktisk ganske gode fargekombinasjoner ifra fabrikken.

Mens Scania trenger adskillig mere stasj for å sleppe triste og gråe hytter.
Brukerens avatar
Stig-Arne
- MODERATOR -

Innlegg Harald`s » Tir Jul 20, 2010 16:16

Telegrafisten skrev:Scania scania scania scania scania scania scania...... og hvis man er så uheldig å ikke kjører scania,så er man egentlig en outsider på ett vis,siden det meste dreier seg om scania... jaja,sånn er livet.. :) vil heller bare være en outsider og ikke være så forfengelig og heller ikke dulle så mye med bilen min jeg... :) "stå der aleine el gå i flokk,det kan være ett vanskele valg",som hellbillies synger.. vel,jeg står heller der aleine jeg gitt :)
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
"Transport er vårt yrke og service er vår styrke"
Brukerens avatar
Harald`s
Veteran

Innlegg kentsor » Ons Des 08, 2010 12:15

nå kan dere ta den diskusjonen hvor dere vil. men en ting er ganske tydelig. en scaniasjåfør er OFTE litt mer stolt av bilen sin og duller gjerne mer med den. så hvis man skal selge dilldall til lastebil, så måtte da det hvert en god ide å selge til de som gjør no med bila sine.. eller?
-- Turnin wheels and shiftin gears --
Brukerens avatar
kentsor
- Shrek -

Innlegg Telegrafisten » Tor Des 09, 2010 18:07

så folk som ikke kjører scania gjør ikke noe med bila sine??? :latterkick: :latterkick: :latterkick:
on the road again,just cant wait to get on the road again....
Brukerens avatar
Telegrafisten
Distribusjonssjåfør

Innlegg Tors1 » Tir Apr 05, 2011 20:51

hoff, nå får døkk scania piloter få bena nedpå landjorda at :roll:
Tors1
Lærling

Innlegg 660 Titan » Ons Okt 26, 2011 23:50

:roll: Leser mye rart her.Ser det er gardiner til scania med biler på, Kensor (filmen for barn)Noe må vel Volvo gubba få ha også
Bilde
PIMP MY 660 TRUCK AND SKI-DOO RENEGADE 800 SNOWMOBIL
CB6319
Brukerens avatar
660 Titan
Bileier

Innlegg Husby1 » Tor Okt 27, 2011 22:48

Er vel egentlig samme hvilken type bil en kjører, har noe med han som styrer bilen og gjøre! Scania, Volvo, Man eller Daf! Diller sjåføren med bilen blir den som regel ganske pen!
Bjering Transport !!

Min Dagbok : http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=10052
Husby1
Lærling

Innlegg r1morten » Søn Okt 30, 2011 17:45

Husby1 skrev:Er vel egentlig samme hvilken type bil en kjører, har noe med han som styrer bilen og gjøre! Scania, Volvo, Man eller Daf! Diller sjåføren med bilen blir den som regel ganske pen!

:tommel: :tommel: :D
Brukerens avatar
r1morten
Bileier

Innlegg Dagfinn » Lør Des 10, 2011 17:29

får lønn samme ka type bil eg leiger meg ut på eg :D
øl smaker best hver eneste gang
Brukerens avatar
Dagfinn
Bileier

Gå til Nyheter

Hvem er i forumet