Hvem kjører daglig rundt om i Bergen?

Her kan du starte og/eller delta i diskusjoner knyttet til lastebiler og transport generelt. Diskusjonene skal ha et relativt saklig innhold, og ikke inneholde støtende kommentarer.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Kjetil T » Lør Sep 17, 2011 17:41

Hadde litt promille da jeg rotet med det bildet Olav Emil :) Tror jeg har møtt deg 2 morgener denne uken, tirsdag og fredag? Jeg kom fra Os, du var på vei opp til Vallaheiane tirsdag og nærmere Søfteland fredag? Rakk ikke å hilse noen av gangene, var for opptatt med å se om du hadde hvitt skap eller om det var Coop ;) Mulig det er to Actroser på Bama, hadde for meg at det kun var en, og så Scania. Jeg må nesten høre med Trond :)

Edit: Ved nærmere ettertanke er det vel kanskje Stord-bilen jeg har møtt på da hvis den er lik som din, siden den har hatt retning Os/Halhjem. Har akkurat flyttet til Os, så kjører nesten hver morgen den veien mot byn.

Grattis med lappen Tixen, så du hilste på vei opp fra Kleppestø i går. Var en fin dag helt til jeg hadde et lite uhell på samme øyen like etterpå... :|
Kjetil T
Hjelpemann

Innlegg tixen » Lør Sep 17, 2011 18:05

takker.. :D jaja.. uhell kan sje alle.. ;) da va deg da ja.. alle LF`ene te jan inge e jo like, so eg helse på heile gjengen eg.. :-P
Du veit da har gått fort i svingane når alt du får servert ette 00.00 e cola!
Brukerens avatar
tixen
Lærling

Innlegg OlavEmil » Man Sep 19, 2011 21:22

Kjetil T skrev:Hadde litt promille da jeg rotet med det bildet Olav Emil :) Tror jeg har møtt deg 2 morgener denne uken, tirsdag og fredag? Jeg kom fra Os, du var på vei opp til Vallaheiane tirsdag og nærmere Søfteland fredag? Rakk ikke å hilse noen av gangene, var for opptatt med å se om du hadde hvitt skap eller om det var Coop ;) Mulig det er to Actroser på Bama, hadde for meg at det kun var en, og så Scania. Jeg må nesten høre med Trond :)

Edit: Ved nærmere ettertanke er det vel kanskje Stord-bilen jeg har møtt på da hvis den er lik som din, siden den har hatt retning Os/Halhjem. Har akkurat flyttet til Os, så kjører nesten hver morgen den veien mot byn.

Stordbilen er ikkje lik, nei, denne har kvit langhytte og spoiler. Men eg har jo òg retning Os / Halhjem, ferja til Tysnes går òg frå Halhjem ;).

Tysnesruta går ikkje på tysdagar, så då var det nok ikkje meg du møtte. Fredag kan du ha møtt meg, då passerte eg vel Søfteland ca. kvart over 7 :) .
OlavEmil
Bileier

Innlegg Kjetil T » Fre Sep 23, 2011 17:31

Kjører litt tidligere enn det til byn OlavEmil, prøver å være i byn til 07 eller litt over :) Men kan banne på at det var en Suldal-bil som hilste torsdag morgen. Men det kryr jo av de ;)

Var en Hansa-bil som blinket og vinket like før Kokstad i 14.30-tiden i dag, jeg på vei mot byn. Noen herfra?
Kjetil T
Hjelpemann

Innlegg Kjetil T » Fre Sep 23, 2011 18:16

Var vel deg jeg rygget meg inn ved siden av og hilste på hos OnTime i Kjerreidviken på onsdag Sjåffistruckermannen? Helsiken så tungt de lastet meg der ute, måtte vralte meg til Åsane ;) Han nordlendingen på lageret burde få pokal for stuing, triksing, plassering og stabling ;)
Kjetil T
Hjelpemann

Innlegg OlavEmil » Fre Sep 23, 2011 21:27

Og det var vel deg eg flombelyste med Peugeoten min på Kvamskogen i dag, KjetilT? :rødme:

Og hmmm.... helsa eg på deg på torsdag, tru? :P Grieg-bil?
OlavEmil
Bileier

Innlegg Kjetil T » Lør Sep 24, 2011 18:16

OlavEmil skrev:Og det var vel deg eg flombelyste med Peugeoten min på Kvamskogen i dag, KjetilT? :rødme:

Og hmmm.... helsa eg på deg på torsdag, tru? :P Grieg-bil?

He he, ja jeg var på Kvamskogen OlavEmil, og ble flombelyst av en Peugeot ;) Hmm, jeg har ikke kjørt Grieg-bil hvis det var det du lurte på ;)
Kjetil T
Hjelpemann

Innlegg OlavEmil » Lør Sep 24, 2011 19:21

:flire: Sårri!

Nei, eg køyrde Griegbil på torsdag, så om det var ein Suldal / Griegbil som helsa, så var det meg. Men når eg tenkjer meg om, han som køyrde min bil (som jo ikkje er min bil lenger) på torsdagen, køyrde tidlegare for BLK (eller ein av bileigarane der), så det var sikkert han som helste på bilen din ;) .
OlavEmil
Bileier

Innlegg Sjåffistruckermannen » Tor Okt 13, 2011 19:52

Kjetil T, var nok det ja, de er flink å pushe på litt ekstra der ute ja... Alt skal ut,... Absolutt alt...

Men desverre tenker de ikke alltid på at ting skal av bilene igjen også....
Ut på tur aldri sur.... =)
Brukerens avatar
Sjåffistruckermannen
Distribusjonssjåfør

Innlegg Kjetil T » Fre Okt 14, 2011 20:46

Har vel hatt 6-7 jobber på OnTime de to siste ukene, så føler meg "hjemme" der etterhvert ja, har vel møtt på deg ca annenhver dag der. Ja, alt skal på, helst stables i høyden, og er det ikke plass så finner man plass! Og hvor mye det veier? Tjaaa... Da er man gjerne dårlig i hoderegning! He he :flire:
Kjetil T
Hjelpemann

Innlegg Kjetil T » Fre Okt 14, 2011 20:49

OlavEmil skrev::flire: Sårri!

Nei, eg køyrde Griegbil på torsdag, så om det var ein Suldal / Griegbil som helsa, så var det meg. Men når eg tenkjer meg om, han som køyrde min bil (som jo ikkje er min bil lenger) på torsdagen, køyrde tidlegare for BLK (eller ein av bileigarane der), så det var sikkert han som helste på bilen din ;) .

Skjønner! Kommer forresten snart i ny bil for noen andre, legger ut et bilde når jeg er i gang :)
Kjetil T
Hjelpemann

Innlegg Sjåffistruckermannen » Lør Nov 26, 2011 21:26

Dette er da denne jeg kjører rundt i nå!!!!!

Bilde
(Kosekroken)
Ut på tur aldri sur.... =)
Brukerens avatar
Sjåffistruckermannen
Distribusjonssjåfør

Innlegg Puddingen » Ons Jan 04, 2012 17:55

Startet som Lærling for 2 måneder siden... Her er bilen eg Farter rundt i. Kjører over alt og er mye i BærgenBy...

Bilde
\8/ Rolf Knarvik Transport \8/
Puddingen
Langtransportsjåfør

Innlegg tixen » Søn Jan 08, 2012 21:40

Her e nye bilen min.. :)

Bilde
Du veit da har gått fort i svingane når alt du får servert ette 00.00 e cola!
Brukerens avatar
tixen
Lærling

Innlegg agrowheels » Tir Jan 10, 2012 00:34

tixen, va da ikkje du som IKKJE sku ha DAF? ;) Såg deg utmed Handelshøgskulen/Helleveien i ettemiddag(mandag), mot byn uten tralla.
Buy land, they're not making it anymore...
agrowheels
Veteran

ForrigeNeste

Gå til Diskuter lastebiler og transport

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest