Kriterier for nye tråder

Her finner dere oversikt over og bilder av ulike firma og transportører.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164, Pojken

Kriterier for nye tråder

Innlegg Nido » Fre Mai 02, 2008 21:13

Synes det er opprett litt for mangen unyttige tråder her, meningen med "Firma/Transportører" var at de større firma`ene skulle ha en egen tråd,Meningen var ikke at det skulle være en tråd for vert bidige firma her til lands. Skriver dette av en grunn, og det er at de skal bli litt ryddigere her.Vi har jo snart tråder for høyre blink lys og han som kjører distrubisjon mellom Skippergata og Sinsen.

Når du skal opprette en tråd, så start allerhelst med litt info om firmaet, hvor de holder til, hvor mangen biler de har,info om bilene , historie osv.osv. ikke start en tråd, og si: Tråd for høyre blinklys , bilder kommer snart.
F.eks. Hvite biler uten noe form for eksta lakkring eller noe er ikke mye å lage tråd om og eit firma som hadde 4-5 hvite biler, som alt av plast var svart og ikke logo bare blinklampe

Så håper folk heretter ikke oppretter tråder uten mening.

På førehand takk :)
Sist endret av Nido den Fre Mai 02, 2008 21:28, endret 5 ganger.
Ka faen du glor på ?
Nido
- Smörgåspojken -

Innlegg sickpuppy » Fre Mai 02, 2008 21:18

Så du påstår at jeg ikke bør opprette tråd for "bilder tatt av biler sørgående på YX Hovdmoen", og "bilder tatt av biler nordgående på YX Hovdmoen"..?
hva med "Drittbilder jeg ikke egentlig gidder poste noe sted fordi kvaliteten er for crappy, men jeg har jo tatt de, da må jeg jo legge de ut likevel"-tråden?
eller tråden for "Biler med løftet boggi" og "Biler med boggien nede men rattutslag til høyre"?

Nei vettu, her skal jeg faktisk si meg helt enig med deg, nido!
sickpuppy

Innlegg Los Gigantes » Fre Mai 02, 2008 21:30

Må bare si meg enig der ja, det er ikke om å gjøre å ha lagt inn flest firma...
Los Gigantes
Distribusjonssjåfør

Innlegg Starcraft » Fre Mai 02, 2008 21:34

Enig der ja, for det går faktisk an å poste på de andre trådene også, må ikke lagre ny tråd for hver gamg man har att bilder av en bil...
\8/ Halling Frakt \8/
Brukerens avatar
Starcraft
- Halling -

mange tråder.

Innlegg Berntan » Fre Mai 02, 2008 21:35

helt enig, e faktisk no tråder som heite scania R-serie å lignende. my enklare å legge ut et å anna bilde der. men når i ser en tråd me et firma som egentle kje skull hadt de,så legg i ut bilde um i har.. men de e for mange sleke små tråder som egentle berre skull våre enkelt bilder på ein merke tråd...
*sei kje nei takk til litt boy on boy love* - sitat M_Kroken
Berntan
Lærling

Innlegg roy » Fre Mai 02, 2008 21:50

Jamen...??
Er på vei ut døra nå jeg. Tenkte å lage en tråd for biler som parkerer på den gamle nedlagte Waagan terminalen... Er bare å drite i det da..
Tror ikke det hadde blitt så mange bilder der heller så sikkert like godt.

Må bare si meg enig her jeg å..
Blæh...?

Du å du ka me he ropt på nå Gamle Erik frammai jønå tia i ditte huset her....
(Kjell, 2009)
Brukerens avatar
roy
Veteran

Innlegg Petters » Fre Mai 02, 2008 21:57

Dette har jeg prøvd på tidligere,og da fikk jeg kraftig motbør,men meningen min er den samme enda.Det blir for mange tråder startet ang transportører.

Støttes 100% Nido.
Roar Pettersen
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg Starcraft » Fre Mai 02, 2008 22:06

Er jo en jækla jobb å ska gå igjennom alt for å finne ut hva som ska slettes, så vist noen komme over eller veit om tråder så link de her, så blir det vurdert.

Eks. denna tråden låg nesten helt bakerst, men detta er jo spessielle biler, tråden har en del bilder selv om det er lenge sida den var aktiv. Slik synns jeg ikke br slettes, pga det er noen spessielle biler...
http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=980

Men denna eks. her er det ikke mange bilder og ikke det største firma i Holland heller, slike bør slettes...
http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=3214

Og denna, kunne vært posta under Kaasa Transport
http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=3322
\8/ Halling Frakt \8/
Brukerens avatar
Starcraft
- Halling -

Innlegg Tomas1 » Fre Mai 02, 2008 22:11

Skjønner ikke helt vitsen med slette firma tråder.. Det er jo en av de ryddigeste trådene på hele forumet... :flire: er litt være på "forskjellige bilder" tråden f.eks ?
Sist endret av Tomas1 den Fre Mai 02, 2008 22:24, endret 1 gang
Bilde

MAN, What else?
Tomas1
Veteran

Innlegg Starcraft » Fre Mai 02, 2008 22:13

Var ett forslag så er bra dere sier hva dere meiner om det, men blir så vanskelig å finne noe du leter etter når det er så masse, eller vist du ska sjekke nye innlegg så er det tusenvis å sjekke...
\8/ Halling Frakt \8/
Brukerens avatar
Starcraft
- Halling -

Innlegg Tomas1 » Fre Mai 02, 2008 22:32

Starcraft skrev:Var ett forslag så er bra dere sier hva dere meiner om det, men blir så vanskelig å finne noe du leter etter når det er så masse, eller vist du ska sjekke nye innlegg så er det tusenvis å sjekke...

ja, det er sant ;) Det er ikke så lett finne et bestemt firma som man leter etter på firma trådene heller..Man må liksom bla seg att og fram til man finner det :-? Skulle ha vert alfabetisk oppsatt.hehe.. Men det går jo ikke an da :-P
Bilde

MAN, What else?
Tomas1
Veteran

Innlegg Fence » Lør Mai 03, 2008 04:02

Jeg synes det blir både litt begge dele.. Blir endel tråder å hanskes med, mens det dette på en måte er ganske greit og. For jeg er ganske sikker på at dette er den mest populære tråden på hele forumet, pga. at for eks. at firmaet til til de fleste her inne har en egen tråd. Å mange synes det er litt stas etter det jeg har fått inntrykk av..

Men der blir endel tråder og.. Før fulgte jeg med i de fleste trådene her inne men nå følger jeg bare med i de jeg synes er noe å se på, å driter i de andre enkelt og greit.. ;)
Brukerens avatar
Fence
Veteran

Innlegg Dagis » Lør Mai 03, 2008 07:02

Støtter Nido 100% her... Blir selv irritert når folk starter nye tråder med å skrive...: LuftTransport AS, Noen som har bilder biler fra dette firmaet...? eller..: Bilder kommer... Bra tiltak, Nido...!
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

Innlegg Berntan » Lør Mai 03, 2008 09:55

Fence skrev:Jeg synes det blir både litt begge dele.. Blir endel tråder å hanskes med, mens det dette på en måte er ganske greit og. For jeg er ganske sikker på at dette er den mest populære tråden på hele forumet, pga. at for eks. at firmaet til til de fleste her inne har en egen tråd. Å mange synes det er litt stas etter det jeg har fått inntrykk av..

Men der blir endel tråder og.. Før fulgte jeg med i de fleste trådene her inne men nå følger jeg bare med i de jeg synes er noe å se på, å driter i de andre enkelt og greit.. ;)

de stemme att de e mange små firma som de e berre spessielt intressert som ser innpå å de me att de e litt stas for den enkelte, foreksempe i som jobba i Lesja Bilruter, Lesja Bulldozerlag å te tider i Soelberg og Seem synes att de e arti me tråder om dem, men de bør helst ver en slags aktivitet på døm for at de ska bli artigt da.. synes de bli bra når mange gidd legge innpå bilde å komenatare men kje når de e berre e ei side å alder no meir..
*sei kje nei takk til litt boy on boy love* - sitat M_Kroken
Berntan
Lærling

Innlegg Lysmester`n » Søn Mai 04, 2008 14:25

Enig her gitt, burde vært en regel på at et firma bør ha et visst antall biler før man lager en firmapresentasjon.
Blir mye styr feks i Tippbiler da, der er det UTROLIG mange en og to bils eiere, hvis alle disse skal ha bilder under sin egen side, tippbiler og anleggstransport, feks tippbiler fra sørlandet, og skulle de være så uheldige å passere texaco på dovre havner de der. I tillegg til at denne eieren har en volvo og en scania havner de under volvo fh serie og scania r serie..... Detta blir for mye av det gode.
Moro med bilder, men å se igjen de samme bilene i 15 forskjellige emner er for dumt.

Ta alle firmasider hvor det er mindre enn 5 biler og flytt de til de sidene de hører hjemme. Tippbiler hit, krokbiler dit og trekkvogner der de hører hjemme. Da blir dette mere oversiktlig.

Tore
Brukerens avatar
Lysmester`n
- MODERATOR -

Neste

Gå til Firma/transportører

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest