Bord

Det er stadige endringer og oppdateringer i lovverket som omhandler og regulerer arbeidshverdagen til yrkessjåførene. I denne tråden vil vi prøve å holde hverandre oppdaterte på nye regler.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164, Tom

Innlegg DeLutte » Tir Mai 17, 2011 21:25

Det er bare å feste bordene med borrelås fastlimt til dashbordet. Da rekker man fint å rydde av, samt legge hele bordet bak i køya når man ser at skiltene til kontroll er oppe.

De Lutte
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Ølnes » Ons Mai 18, 2011 09:21

eg ha kun festa mitt med en liten bit borrelås i kvert hjørne so da e lett å røska vekk i fart.
i en scania r serie synest eg rett og slett da e tryggare med bord en uten.
når en bruka briller og ska veksla litt mellom vanlige og solbriller.røyk og lighter og diverse e tryggaste å ha liggande en plass der en sleppe å ta augene av vegen for å få tak i da. mindre trygt å leita etter da nede på motorkassa og bak i køya der da ha sigla rundt. bilen går jo 95 prosent av tiden på europaveg dar da ikkje e behov får å sjå rett nedafor grillen.... den resterande prosenten i bytrafikk teke eg meg heller litt bry med å sjekka blindsonespeil og slikt ekstra nøye og ikkje kjøyra heilt inn til fotgjengarovergangane. detta med bordforbud e etter min meining en tulleregel!!! so nær bilen må en bruka blindsonespeil for å sjå uansett!
The road to hell is paved with good intentions;)

Snart tebakes i en FH16 krokbil ;)
Brukerens avatar
Ølnes
Langtransportsjåfør

Innlegg Jørg1 » Ons Mai 18, 2011 16:54

Ja d går vel greit å ta d ned hvis man ser at d e kontroll :) ingen som har fått bot for d enda? Event. vet ka den er?
Brukerens avatar
Jørg1
Distribusjonssjåfør

Forrige

Gå til Regelverk, arbeidsmiljø og helse

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest